Dansa Ara

El passat dimarts 28 de març, les classes de segon curs hem fet una actuació de dansa conjuntament amb altres escoles de Barcelona al Palau Sant Jordi.
El Dansa Ara té com a objectiu fer difusió i ampliar la cultura de la dansa i el ball entre els infants en edat escolar. Per a l’actuació final hem assajat durant les sessions d’Educació Física i Música d’aquest segon trimestre.
Per arribar fins aquí hem hagut de treballar plegats/des, esforçar-nos per aprendre, coordinar i gaudir de les danses que hem fet juntament amb tots els nens i nenes de les altres escoles. Des de primera hora els infants portaven un somriure dibuixat a la cara per poder fer la gran actuació davant de les famílies a tot un Palau Sant Jordi ple a vessar.
Ha estat una gran experiència que hem pogut compartir, alumnat, professorat i famílies, triangulació imprescindible per a l’educació dels nostres nens i nenes.