CATALUNYA EN MINIATURA

La colla de 3r i 4t hem descobert el parc temàtic de Catalunya en Miniatura.

Només arribar hem esmorzat.

Hem pogut fer el recorregut veient tota l’exposició de maquetes, hem passejat per llocs emblemàtics de Barcelona com la Sagrada Família, el Tibidabo, el Parc Güell, el Camp Nou  entre d’altres, hem travessat Girona i hem vist els pobles medievals. També Lleida on hem vist tota l’arquitectura romànica i Tarragona.

Ens hem posat el vestit de” turistes” i hem fet un tomb per les diferents comarques i fins i tot hem agafat un trenet turístic. Ha estat genial!

Ha sigut una gran sorpresa veure la maqueta de llocs on els de 4t vam anar de colònies, com les pistes d’esquí de Port del Comte.

També com es representen algunes de les nostres festes i tradicions. Algunes maquetes tenien autòmats i hem escoltat àudios i ens ha fet molta gràcia veure els trenets i vaixells com circulaven.

Semblaven gegants envoltats de tota l’arquitectura , ha estat molt divertit i agradable comprovar tot el potencial cultural que ens envolta.

Sempre és molt positiu i enriquidor barrejar-nos entre els alumnes de cicle!