Caixes d’aprenentatge

Aquest curs ens hem adaptat a les noves circumstàncies. Les caixes d’aprenentatge també les hem adaptat. Durant el segon trimestre ja vam iniciar una sessió setmanal destinada a caixes i en aquest tercer trimestre seguim amb la dinàmica.
A partir de títols aleatoris, els alumnes escullen quin tema volen aprofundir dels 6 que han sortit. A partir del seu interès es formen els grups de treball. Durant 4-5 sessions investiguen sobre el tema escollit i preparen un mural per presentar a la resta de companys i que tothom aprengui de tothom.
És un tipus de treball molt motivador, engrescador i que ens impliquen els cinc sentits. Treballar en grup sempre és complicat i per això ho anem millorant dia rere dia.