Sortida de primavera

Aquesta setmana hem anat a passejar pels parcs i jardins del costat de l’Escola, en particular pels jardins de Joan Brossa a on hem pogut gaudir de l’observació de diferents flors morades, grogues, blanques,… també algunes de petites, altres de grans,…

Al mig dels jardins hem descobert que hi ha un hotel d’abelles, a on poden descansar i a on refugiar-se una estona. Hem estat mirant pels foradets de les fustes on s’amaguen i n’hem vist algunes a dins.

Passejant per aquest parc també hem vist la planta dent de lleó, hem demanat permís abans d’agafar-lo i hem aprofitat per a demanar un desig; cada nen i nena ha pensat un desig i quan l’hem bufat hem demanat que ens ho doni.

També hem passejat pel parc Mossèn Cinto Verdaguer, allà hem gaudit dels nenúfars, hi ha de tots colors: blancs, grocs, roses, vermells, …, i també hem vist granotes!! Hem pogut escoltar i veure ocells que no acostumem a veure a l’escola.

Per últim, hem esmorzat i hem corregut una estona escales amunt i avall.

Us deixem un petit recull d’imatges per tal que veieu com ens ha anat la sortida. Hem passat una estona molt agradable observant els canvis que es produeixen a la natura durant la primavera.