Quan el pati esdevé un lloc de treball habitual

Fa mes i mig que hem començat el “nou”curs.

Nou, perquè no tan sols hem iniciat un període escolar sinó,  també, perquè el moment actual ens ha portat a buscar alternatives coherents amb la situació. És per això que, sempre i quan el temps ens ho permet, gaudim de la feina a l’exterior.

Dia a dia, busquem i trobem el millor moment per agafar les nostres carpetes, estoigs, tauletes mòbils, fulls, aquarel.les… i tot allò que ens fa falta per sortir de l’aula i ocupar el lloc més adient en el pati de l’escola. Així, quan fa calor, busquem l’ombra dels arbres, si plovisqueja, el “bolet” és el nostre paraigües o si el wifi no ens arriba a la tauleta, ens apropem a l’edifici del pavelló. També aprofitem les grades, les taules de pícnic, l’àgora, el terra de la pista o la zona de l’hort per crear textos, llegir contes interessants, plegar paper per construir figures geomètriques i fer tot allò que, en altres moments, feiem a les aules i passadissos de l’edifici i… ens hi hem acostumat!

ENS AGRADA MOLTÍSSIM I VALOREM CADA DIA LA SORT QUE TENIM DE PODER ESTAR A L’ESCOLA!