Tallers conjunts

La setmana entrant acabarem la primera “ronda” de tallers conjunts entre els nens i nenes de les classes de quatre i cinc anys.

S’han fet cinc grups de deu alumnes amb nens i nenes de les dues aules. Cada dimarts al matí realitzen un taller amb una mestra que el dinamitza . Així, tots passen per tots els tallers durant les cinc setmanes que dura cada “ronda”.

Els cinc tallers són: anglès, cuina, experiments, llum i plàstica (volum)

En el taller d’anglès van aprenent vocabulari  tot jugant i pintant .

En el taller de cuina han preparat un pallasso tallant la fruita i unint-la amb palets. Un cop fet, se l’han menjat i dibuixat.

En el taller d’experiments han identificat diferents materials rodons i comprovat com reaccionaven segons la composició del què posaven a l’aigua. Després ho han verbalitzat.

En el taller de llum i so han tallat trossos de paper de cel·lofana i després els han posat al projector, tot escoltant música. També s’han relaxat amb llums de colors.

En el taller de plàstica han treballat el volum utilitzant diferents tècniques.