Tallers Unió de Pagesos

El passat dimecres 1 de març, ens vam trobar l’alumnat de cicle Mitjà i cicle Superior de l’escola La Creu del Batlle i de l’escola Antoni Bergós per dur a terme unes activitats.

Durant el matí, va venir la Begonya d’Unió de Pagesos, i vam fer conjuntament un taller sobre el “bon tracte a la gent gran”. Vam fer-ne conversa, vam reflexionar sobre tot allò que ens aporta la nostra gent gran i com n’hem de tenir cura. Finalment, vam fer una activitat en grup amb unes xapes per aplicar tot allò que havíem après. Va ser molt interessant i vam passar un dia molt bonic juntament amb els nostres companys i companyes! Aquí ho podreu veure!

Aquest dimecres ho tornarem a repetir a la nostra escola, amb els tallers “Diversum Terra”, una activitat sobre la sensibilització del fet migratori. Aviat rebreu notícies de què farem!

1. Pau

Em va agradar molt passar el temps allà. A mi la xapa que hem va tocar va ser una groga que ficava escolta, que significa que escoltis i no has de parlat tu sol.