Ens visita a l’escola L’Orquesta Simfònica Julià Carbonell OJC

Avui 6 de març, ens ha visitat a l’escola l’Orquestra Simfònica Julià Carbonell. Ens han teatralitzat un espectacle musical i hem escoltat diferents peces musicals amb el violí, la trompa i el fagot. Com ara la banda sonora dels Pirates del Carib, cargol treu banya, peces de Mozart i Beethoven.

Ens ha agradat molt escoltar-ho en directe i l’any vinent ens agradaria repetir! Aquí us deixem amb les imatges!

Els nens i les nenes 😉

Fes clic per crear el teu PROPI RITME

1. Joan

Em va agradar molt la representació i em va fer molta gracia, la que més em va agradar va ser la dels pirates del Carib. El meu instrument preferit és el violí.

2. Pol Mateu Martín

M’ha agradat molt ha sigut molt interessant la xerrada de música, el que més m’ha agradat es quan han tocat les peces de música.

3. Marc

Hola classe,
    aquell dia va estar molt divertit i m’ho baig passar d’alló mes bé!!!

Espero que els nens i nenes que es queden a aquesta escola ho poguin repetir!!
    Adeu.