FEM DE BOOKTUBERS PER SANT JORDI!!

Bon dia!
Aviat celebrarem Sant Jordi, i els i les alumnes de l’escola Creu del Batlle us volem fer unes recomanacions de llibres! L’edició dels vídeos, l’hem fet nosaltres. Esperem que us agradin i en gaudiu de la lectura!
Recordeu llegir és somiar amb els ulls oberts!… Llegeix més»

VÍDEO PROJECTE BIOECONOMIA

Bon dia!
Us deixem l’enllaç al vídeo que vam presentar al concurs de BIOECONOMIA. Ens van donar la menció al millor vídeo circular. 😉 Va ser una jornada molt divertida i vam aprendre molt.
Esperem que us agradi. Aquí el podreu veure.

SETMANA DE LA SALUT

Del dilluns 18 al divendres 22 de març vam fer la setmana de la Salut a l’escola. Vàrem fer moltes activitats per entendre què és la salut i com hem de cuidar-nos per mantenir-la sana i conèixer recursos que ens ajudin a viure millor.
Per fer… Llegeix més»

NOUS AMBIENTS D’APRENENTATGES

Aquests darrers dies de trimestre hem incorporat nous ambients d’aprenentatge. Després de gaudir amb el teatre i fent de constructors i constructores, continuarem mantenint l’ambient de Llar i el de La Botiga. A més a més, amb l’arribada de la primavera, arriben els animalons, les… Llegeix més»

GAL·LA DE TRANSFORMACIÓ ECONÒMICA

Ahir dimecres 13 de març, els alumnes de l’aula 2, vam participar a la Gal·la d’entrega de premis per a la TRANSFORMACIÓ ECONÒMICA a l’edifici de la Llotja.
Quan vam arribar ens van rebre com uns autèntics actors i actrius. Vam esmorzar i vam fer diferents… Llegeix més»

ESPECTACLE TERRA

ELS NENS I NENES DE L’AULA 1 JUNTAMENT AMB ELS COMPANYS I COMPANYES DE L’ESCOLA ANTONI BERGÓS HEM ANAT AL TEATRE DE L’ESCORXADOR A VEURE L’OBRA DE TEATRE: TERRA, DE LA COMPANYIA SILVERDROPSDANSA.
HA ESTAT UN ESPECTACLE DE MÚSICA I DANSA ESPECTACULAR. A PARTIR DE LA… Llegeix més»

CARNAVAL 2024

DURANT LA SETMANA DEL 5 AL 9 DE FEBRER HEM CELEBRAT EL CARNAVAL. CADA DIA HEM TINGUT EMOCIÓ I DIVERSIÓ. HEM GAUDIT DE MITJONS DIVERTITS, PENTINATS ESPECTACULARS, PIJAMES DE TOTA MENA, BARRETS PLENS DE COLORS I DISFRESSES BEN EIXERIDES. HEM FET ACTIVITATS COM: COREOGRAFIES AMB… Llegeix més»

#100tífiques

Avui 7 de febrer es celebra el dia de la dona i la nena a la Ciència. Més de 500 científiques faran xerrades als centres educatius de tot el territori.
A l’escola Creu del Batlle ens hem pogut connectar amb la científica Anna Salamero Boix, especialitzada… Llegeix més»

PROJECTE BIOECONOMIA

Aquest dilluns 5 de febrer els alumnes de l’escola Antoni Bergós i la Creu del Batlle hem fet una jornada dels tallers de BIOECONOMIA. Aquesta paraula vol dir aprendre a utilitzar els recursos de la natura de manera sostenible. Hem de fer un vídeo amb… Llegeix més»

Canal de Reporters

El Projecte Canal de Reporters és una plataforma a disposició dels centres educatius que promou el desenvolupament de les competències clau de l’alumnat mitjançant la creació i publicació de les produccions pròpies en format escrit, sonor o audiovisual elaborades des dels seus centres.
La Natàlia, mestra de… Llegeix més»

DENIP 30 de gener

Avui 30 de gener amb motiu del Dia Escolar de la No-Violència i la Pau (DENIP), hem fet animacions lectores dels contes: El Llapis Màgic de la Malala i Un cor molt gran, n’hem fet reflexions i hem treballat en equip.
Finalment hem fet una activitat… Llegeix més»

Contes Premis Pilarín Bayés

Els alumnes de l’aula 2 participem als concurs de contes de la Pilarín Bayés.
Aquest any la temàtica és sobre “CUIDAR”. Entre tots i totes hem fet un pluja d’idees i hem començat a fer l’esbós del nostre conte seguint-ne la seva estructura amb l’encapçalament, el… Llegeix més»

SONIC

JA HEM ACABAT EL PROJECTE DEL PRIMER TRIMESTRE, AQUÍ TENIU LES FOTOS QUE COMPLEMENTEN L’ÀLBUM QUE HEU REBUT. ESPEREM QUE US APROPIN MÉS COM TREBALLEM ELS PROJECTES DIA A DIA A L’AULA! GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ! CLIQUEU DAMUNT DELS DIFERENTS APARTATS PER VISUALITZAR LES… Llegeix més»

AMBIENTS D’APRENENTATGE

AQUÍ TENIU UNA MOSTRA DE COM HEM INICIAT ELS 4 AMBIENTS AQUEST PRIMER TRIMESTRE. HEM APRÈS A GESTIONAR UNA CASA, A FER PETITES OBRES DE TEATRE, A ESCRIURE LES ENTRADES; TAMBÉ HEM FET D’ARQUITECTES, HEM ANAT A COMPRAR EL QUE HEM ANOTAT A LA… Llegeix més»

RACONS D’AULA

AQUÍ US DEIXEM EN IMATGES LA METODOLOGIA DELS RACONS SETMANALS A L’AULA 1. EL RACÓ TOCA-TOCA, EL DELS MINIMONS I EL DE JOCS DE TAULA SÓN DE LLIURE ELECCIÓ I ELS TREBALLEM EN ACABAR TASQUES DEL PROJECTE O RUTINES I ACTIVITATS DIÀRIES.
EL RACÓ DE… Llegeix més»