Sortida pels voltants de l’escola

Avui aprofitant que feia molt bon dia, hem fet una petita sortida pels voltants de l’escola.
Hem pogut observar els diferents colors de les fulles dels arbres, n’hi ha de molts colors!
Benvinguda tardor!

L’Oriol, l’estudiant de pràctiques

Aquest octubre ha començat l’ORIOL un estudiant de la UdL que fa l’aprenentatge de mestre a la nostra escola.
Ens va presentar una activitat sorprenent!
LA PILOTA DE FUTBOL NO ÉS UNA ESFERA, ÉS UN POLIEDRE!
VAM DESCOBRIR QUE LA PILOTA ESTÀ FORMADA PER 20 HEXÀGONS i 12… Llegeix més»

DICTAT

Els nens i nenes de P5  i 1rhan fet un petit dictat des de casa, cada vegada escriuen millor! Enhorabona ho esteu fent molt bé!

Ens inventem una història

Els nens i nenes de la classe dels grans han creat una història inventada des de casa, cadascun d’ells ha anat afegint un fragment escrit fins completar-la. Finalment hem fet la gravació de la lectura en veu alta de la història.
Clica sobre de la imatge… Llegeix més»

SANT JORDI 2020

L’equip de mestres de l’escola us ha preparat una sorpresa molt especial.
Esperem que us agradi!
Activitat pel grup de grans:

Activitat pel grup de petits:

RECURSOS DIGITALS

Benvolgudes famílies, en aquest apartat trobareu informacions i recursos que serviran de reforç i/o repàs mentre duri la situació d’excepcionalitat a causa del coronavirus.

CONTES PER LLEGIR

LLETRA DE PAL

Llegeix més»

Preinscripció 2020-2021

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscr​ipció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat.
Es preveu que es vagi ampliant la informació els pròxims dies.​

Xerrada del canvi climàtic

El passat 17 de febrer ens va visitar un pare de l’escola, professor de la UdL i expert en el canvi climàtic. Aprofitant que en aquest segon trimestre estem treballant el projecte de l’univers els nens i nenes han pogut analitzar efectes que produeix el Canvi… Llegeix més»

TEATRE LOOPS I PAGÈS EDITORS

Els més petits de la Creu, juntament amb els companys i companyes de Butsènit han anat al teatre a veure l’obra: Loops i els més grans han fet una visita a Pagès editors.
Si voleu veure les imatges premeu AQUÍ.