SORTIDA AL MUSEU PAU CASALS (SANT SALVADOR)

El passat divendres 17 de març, els nens i nenes de l’escola Creu del Batlle juntament amb l’escola Antoni Bergós vam anar d’excursió al Museu Pau Casals de Sant Salvador. Vam fer un taller del violoncel, el vam poder tocar i cantar cançons. Després vam anar a visitar el Museu Pau Casals, la casa on el músic estiuejava de petit, i ens van explicar la seva trajectòria. Vam entrar a una sala molt gran i vam poder veure en un vídeo el Pau Casals tocant diferents peces musicals, fent de professor, ensenyant a tocar instruments i fent de director d’orquestra.

Després vam anar a dinar i vam jugar a la sorra de la platja. Va ser un dia molt divertit! Aquí ho podreu veure!

1. Joan Calderó Blanco

M’ho vaig passar super bé amb els nens i nenes de Butsènit. Em va agradar molt quan ens van deixar tocar el chelo i el passeig per la platja.

2. Pau Calderó Blanco

Ens ho vam passar molt bé, el que més hem va agradar va ser la sala on el Pau Casals jugava a tenis i tocaba instruments amb els seus amics.

3. Marc Moragues Reñé

M’ho vaig passar d’allò més bé i crec que tots els altres companys també.

La sala que més em va agradar era la que Pau Casals tocava pels seus amics, allí on hi havia molts bancs i una pantalla de cinema.

Espero que els nens que es quedin a aquesta escola ho puguin repetir!!!