ASSEMBLEA DE DELEGATS/DES 2017-2018

Les assemblees dels delegats i delegades de l’escola ja han començat. Ens estem coneixent i ens agrada compartir bons moments.

Les reunions han estat molt profitoses i per començar el curs, ja hem decidit el tema de les jornades culturals de l’escola d’enguany: LES ARTS ESCÈNIQUES. Tenim interès per descobrir el món de la dansa, la representació, el teatre, el circ, l’espectacle, entre d’altres.

També hem decidit que buscarem un nom més representatiu i proper, tan bon punt el tinguem us el farem arribar.

Amb aquesta notícia ens acomiadem, fins aviat.

Delegats/des de l’Escola Collserola