Escola de pràctiques

L’Escola  Collserola com a centre formador d’estudiants en pràctiques

Com a tret identificatiu del nostre projecte educatiu, renovem cada any amb el Departament d’Ensenyament el conveni que ens permet rebre en diferents períodes, i durant tot l’any, estudiants de pràctiques de les facultats de ciències de l’educació de moltes universitats (incloses de l’estranger).

En aquest sentit també realitzem convenis amb IES per tenir estudiants de mòduls vinculats al món de l’educació.

Aquest acord permet als estudiants que realitzin la part pràctica de la seva formació a la nostra escola alhora que ens aportan com a  centre una actualització metodològica constant, que considerem molt valuosa.

Per dur a terme el treball en les condicions més òptimes, l’Equip Directiu coordina i supervisa la pràctica dels estudiants, amb els tutors Universitaris i els docents tutors que guien i acompanyen en l’estada a la nostra escola.