Servei de menjador escolar iss

recursos humans2

Servei de menjador

A ISS entenem el temps de migdia a l’escola como un espai educatiu. Proporcionem un servei de menjador adaptat a les necessitats de cada centre. Compartim la missió dels nostres clients i contribuïm a que assoleixin el seu propòsit.

Creiem fermament en l’alimentació sana como a element clau per al desenvolupament i creixement dels més petits.

A ISS anem MÉS ENLLÀ del càtering escolar, oferint una amplia gamma de serveis complementaris: acollides, activitats extraescolars, casal d’estiu, suport dins i fora l’aula, etc.

ALIMENTEM

Fam d'aprendre

Per això és vital proporcionar-los una alimentació que contribueixi al seu creixement físic i mental.

ISS ofereix una solució a mida amb àpats deliciosos i nutritius basats en una dieta sana i atractiva per als petits de la casa. Alhora també aprenen i es diverteixen amb els nostres programes d’activitats MENJAT EL MÓN i MENJAR AMB SUPERPODERS.

Incorporar hàbits saludables en les edats infantils contribueix a una vida sana i feliç.

EDUQUEM

El millor acompanyament

L’equip de monitors s’encarrega de satisfer les necessitats alimentàries, lúdiques, emocionals i socials dels nens i nenes.

Durant el temps de migdia, el joc és un instrument excel·lent per a l’aprenentatge, el creixement i la convivència.

El nostre Departament Pedagògic dissenya els programes que es duran a terme amb el consens de la comunitat educativa del centre, amb l’objectiu de fomentar hàbits saludables.

GESTIONEM

En bones mans

El gestor de centre és el responsable de l’organització i funcionament del servei.

Proximitat, flexibilitat i capacitat de decisió són les qualitats que permeten que actuï com a nexe entre l’Escola i ISS i faciliti solucions immediates en el dia a dia.

El Departament de qualitat garanteix una òptima planificació de menús i dels processos, assegurant un equilibri i nutricional, traçabilitat i seguretat alimentària.

Accedeix a l'extranet      Demaneu-nos un pressupost

MOLTES GRÀCIES PER UTILITZAR EL NOSTRE SERVEI DE MENJADOR ESCOLAR