Les Receptes de l’Elena

Benvolguts nens i nenes,

Sovint ens han arribat comentaris de les famílies preguntant pels cigrons que fa l’Elena a l’escola. “A casa no se’ls mengen però a l’escola sí” “Sempre em diuen que l’Elena els fa més bons”…

Doncs ha arribat el moment famílies, a la fi l’Elena ens explicarà el seu segret.

1. Gala, Olivia and family

Elena, moltes gràcies!!!
    Ens han sortit bonissims, nyami! ( No tan com els teus, però un aprovat hem tret..jejeje)

2. Adrià, Aleix i Ariadna López

Moltes gràcies per la recepta Elena, els nens diuen que els teus cigrons estan boníssims així que ho intentarem a casa 😉

3. Marc i Mireia

Super chula aquesta idea de compartir receptes! Els meus fills sempre em dieun que el menjar de l’escola està súper bó! Gracies!

4. Emma i Roc

Moltes gràcies Elena per compartir la teva recepta! El truc és triturar les verdures. Ho provarem!
    Ens ha agradat molt veure a la teva mascota.
    Petons.

5. Eric

Elena!!!! Moltes gràcies per compartir la teva recepta. Quan la tastin els meus fills ja et diré si m’ha sortit igual.
    Una abraçada.