Xerrades de sensibilització

Aquesta setmana hem tingut el plaer de tenir entre nosaltres a la Pilar. La Pilar és mare d’una alumna de la nostra escola.
Ens ha fet unes xerrades a tots els infants de P5 fins a 6è de primària; ens ha explicat contes per a sensibilitzar-nos amb el tema de les malalties, síndromes i trastorns.

La seva família és membre de l’associació estatal del síndrome Rubinstein Taybi i aquest curs escolar ens demanen la col·laboració de tots i totes per a fer una gran recollida de taps.
Els diners obtinguts d’aquesta acció es destinaran a la millora de les condicions dels infants, joves i adults que conviuen amb aquest síndrome

Així doncs, els infants poden portar els taps a les aules fins a final de curs. Hem d’aconseguir entre tots a arribar als 500.000 taps, que equival a una tona!