Setmana de la Mobilitat Sostenible

A l’escola hem participat de la setmana de la mobilitat sostenible. Amb anterioritat s’ha dut a terme una enquesta sobre els mitjans de transport que usen els infants per anar a l’escola.

Un 67% dels alumnes hi acudeixen en cotxe, mentre que un 16% ho fa a peu, un 14% en bici o patinet i un 3% en bus. En canvi, gairebé la meitat voldrien anar-hi en patinet (47%) i només un 32% prefereixen fer-ho en cotxe.

Aquestes xifres han servit  per treballar sobre la mobilitat sostenible, amb l’elaboració d’un mural amb la representació gràfica sobre el seu ús dels mitjans de transport.

A més els infants de 6è han realitzat mesuraments acústics, acompanyats per tècnics municipals, per tal de comprovar l’impacte sobre la contaminació acústica de la mobilitat en cotxe i altres sorolls.

Hem d’aprofitar aquest moment en el que som més conscients per millorar.