Protocol Biblioteca Covid-19

Protocol Covid-19 biblioteca escolar.

Biblioteca. Escola Ciutat JardíÚS DE LA BIBLIOTECA DURANT L’HORARI ESCOLAR:

• Aquest curs es potenciarà l’ús de la biblioteca d’aula.
  • Es pot fer ús de la biblioteca durant l’hora del pati i l’estona de migdia del menjador.
  • En sortir el mestre/monitor s’encarregarà que s’hagi fet la desinfecció de l’espai i llibres.
  • Només hi pot accedir alumnat d’un mateix grup estable, mestre/a-monitor/a.

ÚS DE LA BIBLIOTECA FAMILIAR:

• EL SERVEI DE PRÉSTEC de la biblioteca familiar és els dimarts, dimecres i dijous de les 16.30h a les 17.00h.
  • El préstec es farà des de la porta exterior de l’entrada principal (sempre que les condicions siguin favorables) per evitar l’accés al recinte mentre esperem que ens atenguin en el servei de préstec.
  • Les famílies poden entrar en el recinte per aprofitar els racons de lectura exteriors, sempre que portin mascareta. No es pot menjar ni beure dins del recinte.
  • Els infants més menuts poden entrar dins de la biblioteca per buscar un llibre acompanyats d’un adult, sempre que siguin de la mateixa bombolla.
  • Poden coincidir dins de la biblioteca fins a un màxim de 10 persones, si són del mateix grup estable.
  • S’ha de mantenir la distància de seguretat. Els llibres circularan dins d’una funda o carpeta.
  • Per retornar el llibre s’ha de deixar el llibre amb la funda dins de la caixa negra que romandrà a la porta d’entrada. Els membres de la comissió s’encarregaran de retornar-los a les prestatgeries.