Missió Apilo XII

Benvolguda Comunitat Educativa,

La nostra escola ja fa uns cursos que col·laborem amb la Missió Apilo XII. En aquesta missió moltes escoles de Catalunya participem en la recollida  piles gastades i així ajudar al seu reciclatge i a la no contaminació del nostre planeta.

Els infants de 5è hem passat per totes les aules explicant com funciona aquest projecte i tots els infants s’han mostrat molt contents de formar part en la missió.

L’escola és punt de recollida de piles durant tot el curs, no obstant, la data màxima de participar en el concurs és el 30 d’abril, així que us animem a seguir portant piles que tingueu, que ja n’heu portat moltes però segur que encara en podrem recollir uns quants quilos més.

Als infants es van repartir uns petits coets contenidors per a fer aquesta recollida. Us recordem que es poden portar piles bastó, piles botó i bateries d’ús domèstic (de càmeres de fotos, vídeo, aspiradores,…)

Estem molt agraïts i agraïdes per la gran participació en aquest concurs. Tots i totes som AGENTS APILO!!!!

Penjarem diferents cartells que hem fet a l’hora de plàstica per les diferents portes d’entrada, esperem que us agradin.

Us pengem un recull dels cartells que hem preparat.