MISSIÓ APILO XII

La 7a edició del concurs Apilo ha finalitzat. En aquest curs 2021 – 22 hem participat gairebé 700 escoles i instituts de tota Catalunya i s’han recollit 49.830,53 Kg.

Gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa de la nostra escola en aquesta edició hem recollit 230 kg de piles, en l’última edició es van aconseguir 81 kg, és una mostra clara de l’augment en la implicació que hi ha en aquest projecte.

Volem felicitar-vos a tots i totes per aquesta gran predisposició i encoratjar-vos a seguir treballant per tenir un món millor.

L’escola continua tenint els contenidors de piles a la nostra disposició, ja en tenim un de ple per la propera edició, per tant, us animem a seguir portant piles i seguir endavant amb la missió APILO.

Tots i totes som AGENTS APILO!