Inscripció al sopar 2023

La Festa tindrà lloc el proper 16 de juny,  un moment de trobada entre tots els membres de la comunitat educativa.

Aquest sopar estarà precedit d’altres actuacions, propostes i mostres d’activitats.

Opcions:

Opció 1:

• Festa + taula i cadira 8€ – Caldrà portar-se el sopar. No es poden portar begudes de l’exterior. No inclou coberts.

Opció 2:

• Festa + Menú, taula i cadira  ADULT: 14€ Amanida de l’horta de Lleida, llonganissa de pagès amb samfaina casolana i pa de pagès. Opció vegetariana: Amanida de l’horta de Lleida, hamburguesa vegetal amb samfaina casolana i pa de pagès. Coberts inclosos.
  • Festa + Menú, taula i cadira  INFANT: 11€. Macarrons ecològics a la bolonyesa amb formatge ratllat i xips. Opció vegetariana: Amanida de l’horta de Lleida, hamburguesa vegetal amb samfaina casolana i pa de pagès. Coberts inclosos.

No es poden portar begudes de l’exterior.
Es tindran en compte les al·lèrgies, intoleràncies i opcions vegetarianes.
El dia del sopar, caldrà recollir el menú presentant el tiquet en els espais habilitats.
El menú el prepara Sercodaga i el servei de cuina de l’escola.

Totes les opcions inclouen la contractació i el lloguer de les taules, les cadires, l’escenari, l’equip de so, els grups de música, el servei de seguretat, les polseres…

Hi haurà servei de barra, amb preus populars, a càrrec de les famílies de 5è per recollir diners per a les colònies del curs vinent. Els gots reutilitzables tindran un dipòsit d’1€. Si es retorna el got en bon estat, es retornarà el dipòsit.

Donada la complexitat i l’alta assistència de les famílies al Sopar de la Festa, per adquirir les polseres i tiquets caldrà:

• Accedir al ➡FORMULARI d’aquesta pàgina.  Disponible del 29 de maig al 9 de juny a les 13:00h.
    1. Indicar els participants.
    2. Triar el grup classe amb el que es compartirà la taula. Si teniu més d’un infant, i voleu dividir-vos en taules diferents, cal omplir un formulari per cadascuna de les taules.
    3.  Marcar les opcions de polsera i menú escollides així com les al·lèrgies, intoleràncies i opcions vegetarianes.
  • Adquirir i abonar les polseres i els tiquets de menú durant els dies 12, 13 i 14 de juny a l’espai AFA.

IMPORTANT

• Els terminis són improrrogables i no s’admetran inscripcions fora d’aquests.
    • A partir del 9 de juny no s’acceptarà cap canvi.
    • Necessitem voluntaris i voluntàries que ens ajudin a preparar l’espai.
    • El dia 16 de juny a partir de les 21:00h (hora de sopar), la persona o persones que no s’hagin inscrit hauran de marxar del centre o adquirir la polsera (8,00€), però no tindran dret a taula i cadira.
    • A l’hora del sopar, respecteu el grup triat per evitar problemes d’espai.
    • Caldrà recollir el menú triat presentant el tiquet en els espais habilitats.
    • Cada família es farà càrrec de netejar el seu espai, llençar la brossa als contenidors (recollida selectiva) i col·laborar en la recollida de taules i cadires abans dels concerts.
    • En cas de dubtes i consultes podeu contactar amb l’administrativa de l’AFA a afa@escolaciutatjardi.cat .

Us hi esperem a tots i a totes!