Festa del somni

Benvolgudes famílies,

Comença una nova etapa plena de projectes i il.lusions, l’escola esdevindrà una Comunitat d’Aprenentatge i ho volem celebrar tots junts; us convidem a somiar amb nosaltres i entre tots/es farem l’escola dels nostres somnis. Podeu participar en les diferents activitats proposades pel dia 30 de novembre de les 10:00h fins a les 20:00h; en horari escolar i de migdia (gaudirem també de l’estona de dinar amb prèvia reserva) ens podem sumar als tallers/activitats dels diferents Blocs.

IMPORTANT: En horari escolar i de migdia;  els infants romandran sota la tutela dels mestres-tutors i educadors del menjador;  a partir de les 16.30h.  aquells que vulguin gaudir de la Festa del Somni fins a les 20.00h es faran responsables dels seus fills/es.

En breu us farem arribar el programa de la Festa del Somni amb moltes sorpreses i actuacions!!!

Veniu a “penjar el vostre somni” amb els infants…

Plantem il.lusions per a aconseguir grans somnis.
Comunitat Educativa Escola Ciutat Jardí