Eleccions al Consell Escolar

Han estat convocades eleccions per tal d’elegir els representants als consells escolars dels centres docents públics de nivell no universitari de Catalunya.

Els cens electoral d’aquest centre restarà exposat al tauler d’anuncis  fins el dia 15 de novembre de 2021 i es poden presentar reclamacions fins el 8 de novembre de 2021.

Les possibles candidatures caldrà que es presentin a la secretaria del centre no més tard del dia 15 de novembre de 2021. Les candidatures presentades es publicaran al tauler d’anuncis del centre el dia 16 de novembre de 2021. Si hi hagués menys candidats que llocs a cobrir, tots els pares/mares serien elegibles. Us deixem el MODEL de presentació de candidatura.

També podeu actuar de supervisor/a del sector famílies omplint i presentant aquest DOCUMENT no més tard del 17 de novembre de 2021

El sorteig públic per tal de designar els membres de la mesa electoral es farà el dia 8 de novembre de 2021, a les 12:30 hores.

Cada elector (pare, mare o representant legal dels alumnes) podrà votar un nombre màxim de 2 representants del sector famílies com a representants al Consell Escolar del centre.

Les votacions del sector pares es realitzaran el dia 23 de novembre  de 2021, de 08:00h a 10:00h  i de 16:00h a 17:00h.

En el taulell d’anuncis  restarà exposada la convocatòria específica d’aquestes eleccions per tal que puguin consultar-la.

Calendari. Informació sobre els consells escolars.