6a Edició Concurs APILO XII

Durant el curs passat, la nostra escola va apuntar-se al concurs APILO XII, un concurs de recollida de piles usades que organitza des de fa uns anys l’Agència de Residus de Catalunya.

El concurs consisteix en recollir el màxim nombre de piles usades i l’escola que en recull més obté uns premis.

Vam passar per totes  les classes explicant com funcionava el concurs, i que necessitàvem l’ajuda i col·laboració de tots els infants de la nostra escola per obtenir una major recollida de piles.

Aquest curs hem rebut un diploma de participació amb el total de quilograms que vam aconseguir. Cal dir que vam poder recollir piles durant poques setmanes, ja que només iniciar el concurs ens van confinar pel tema de la Covid-19. Tot i així, vam aconseguir recollir 61 kg de piles usades.

Us volem agrair la participació i recordar-vos que som un centre recollidor de piles i que a la zona de consergeria hi ha un contenidor i que podem continuar dipositant allà les piles usades que tinguem per casa.

Des de l’àrea de plàstica els tres cursos de 6è estem fent uns cartells per recordar-vos que el projecte de recollida de piles continua i que el planeta necessita la nostra ajuda.

Tots som agents Apilo!