Tornen les comissions mixtes

Tornem a donar embranzida al treball de les Comissions Mixtes, una de les Activitats Educatives d’èxit de les Comunitats d’aprenentatge. Les Comissions Mixtes van sorgir a partir del recull de tots els Somnis de la Comunitat Educativa, aquells somnis que es van iniciar en el curs 18-19; són els nostres objectius. Treballar en  comissions mixtes ens permet obrir la participació, la implicació de tota la comunitat educativa i prendre decisions d’una manera activa  en molts aspectes de l’àmbit educatiu.

Us recordem que és important participar en les  comissions, aquest curs farem les trobades telemàtiques i quanta més diversitat i opinions tinguem, més i millor podem assolir els nostres objectius. Aquest curs, més que mai, hem de transformar les dificultats en oportunitats i volem que el vincle entre les famílies i el voluntariat sigui, tot i la distància física, encara més proper.

Volem agrair la tasca de molts dels coordinadors de les Comissions que manifesten la continuïtat en la coordinació de la comissió i la gran tasca dels voluntaris que hi assisteixen perquè entre tots estem aconseguint l’escola que somiem.

Aquest curs les Comissions Mixtes són:

1.Comissió deBiblioteca :

Si t’apassiona la lectura i et vols implicar en la comissió de biblioteca només cal que puguis donar un cop de mà i segur que les teves idees i propostes ens ajuden a millorar, encara més,  el funcionament d’aquesta Comissió. Si et vols apuntar has de contactar a: biblioteca@escolaciutatjardi.cat .

2.Comissió d’Aprenentatges:

Aquest curs ens centrarem en la planificació dels Projectes. Segur que entre totes les propostes de Projectes tenim familiars que poden fer-nos una masterclass o aportar idees de com fer el treball en Projectes més atractiu pels nostres infants. Vine i col.labora, si et vols apuntar a la comissió has de contactar amb el coordinador de la comissió i enviar-li un correu a: aprenentatges@escolaciutatjardi.cat

3.Comissió de Convivència:

Estem molt contents també amb la tasca de la comissió i com han disminuït significativament els conflictes en els darrers cursos. Som una escola lliure de violència i volem continuar aplicant aquelles activitats en matèria de resolució de conflictes. És apassionant poder compartir articles de validesa científica i gaudir amb tota la comunitat articles i informacions on es sustenta la nostra base teòrica. Vine i en gaudiràs. Per contactar amb  el coordinador de la Comissió, podeu escriure un correu convivencia@escolaciutatjardi.cat  i informar-vos!

1. Comissió de Comunicació

Si us agrada estar al dia amb els mitjans tecnològics, voleu donar un cop de mà i sabeu com fer difusió de totes les nostres bones pràctiques, aquesta és la vostra Comissió. Qualsevol proposta amb fonament  hi té cabuda a la Comissió. Vine i participa. Heu d’enviar un correu a l’adreça: comunicacio@escolaciutatjardi.cat i preguntar pel seu coordinador.

5.Comissió de Festes i celebracions

Si us agrada la festa i teniu idees genials de com aquest curs les hem d’adaptar a la situació de pandèmia actual, ara és el moment de poder fer que el Covid19 no ens aturi les ganes de celebrar i gaudir de la festa, ja sigui dins de les aules o que sigui telemàtica! Segur que tenim moltes propostes per a que els nostres infants gaudeixin amb alegria en moments d’incertesa. Contacteu amb el següent correu: festes@escolaciutatjardi.cat

6.Comissió de Voluntariat

El voluntariat ha estat d’ençà els inicis del nostre Projecte en Comunitats d’Aprenentatge un puntal clau. Aquest curs amb una sèrie de restriccions i compromisos els podem donar continuïtat d’una manera activa al centre. Si vols aportar idees i participar en la coordinació d’aquesta gran tasca contacta amb la coordinadora de la comissió en aquest correu: voluntariat@escolaciutatjardi.cat

7.Comissió d’infraestructures i patis

Si no fos aquesta comissió els nostres patis foren grisos,… estem fent una gran tasca però ens falten mans, mans per pintar, per posar la gespa, per a poder donar llum als espais físics de lleure dels nostres infants. Vols participar a fer uns patis de somni? Aquesta és la teva comissió! A patis@escolaciutatjardi.cat,  la coordinadora et donarà feina segur!

Com a novetat aquest curs s’han creat…

8.Comissió de Formació de familiars

Durant el confinament iniciat al mes de març de 2020, es va crear un espai telemàtic  per a fer la tertúlia dialògica literària a partir de diferents articles de validesa científica i poder mantenir actives les bases teòriques del nostre projecte. La participació va ser oberta a tota la Comunitat Educativa. Aquest curs iniciem  la tertúlia dialògica adreçada a  familiars i voluntaris on  podem viure en primera persona el funcionament de les tertúlies dialògiques literàries dels infants. Per a contactar amb la coordinadora i participar en l’organització de la tertúlia dialògica pedagògica cal escriure un correu a: formacio@escolaciutatjardi.cat

9.Comissió de la Nova Normalitat-Covid19

Comissió creada a les darreries del curs 19-20  per a poder donar veu a totes i tots els membres de la comunitat educativa per a l’elaboració del nou pla d’obertura de centre. Hi ha una necessitat de poder donar continuïtat a la comissió donada  la situació sanitària i educativa del moment. La comissió empren un nou caire obert i participatiu a tothom que hi vulgui entrar i amb l’assistència de professionals del món de la sanitat que ens poden donar resposta als dubtes i angoixes que sovint no podem donar resposta. Si tens ganes de poder estar informat, poder donar els teus arguments a una situació com la que ens toca viure aquest curs, vine i canvia les coses des de dins. Contacteu amb el coordinador, el seu correu és el següent: covid-19@escolaciutatjardi.cat.

Plantem Il·lusions per a aconseguir grans Somnis!