ACTIVITATS SETMANALS 6è (1ª SETMANA)

Hola a totes i a tots!

espero que tots estigueu bé. Ara si que si, aquesta setmana ja teniu activitats per poder dur a terme aquest tercer trimestre confinats, el que vol dir un tercer trimestre on no podem avançar en cap àrea i per tant farem un repàs de tot allò que hem estat fent els trimestres anteriors.

Aquest trimestre, us hem d’avaluar i per tant, heu de fer les activitats que us enviarem cada setmana i que teniu també al final d’aquest article i retornar-les dins el termini, és a dir, cada dilluns al matí, a primera hora us enviaré totes les activitats que teniu per la setmana i les haureu d’entregar el divendres.

Recordeu que l’horari de l’escola és de dilluns a divendres de 9 a 13 i de 15 a 17h, i aquest horari el mantenim, el que vol dir que nosaltres seguim treballant en aquest horari. Els dubtes que us puguin sorgir es contestaran dins d’aquest horari. Totes les activitats les corregirem i en farem una valoració corresponent a aquest tercer trimestre.

Recordeu que és avaluació continuada i per tant us heu d’esforçar!

Cada 2 o 3 setmanes us enviarem un correu amb les observacions de les tasques realitzades per a que ho pugueu millorar en les següents.

Aquesta és la 1ª setmana i només tindreu els arxius d’aquesta setmana, però quan estiguem a la 5ª setmana, si no ho teniu tot ordenat, tindreu un munt d’arxius i se us pot fer difícil saber amb quins esteu treballant. És per això que us aconsellem que us feu una carpeta a l’escriptori on hi escriviu la setmana que correspongui, és a dir avui, com que és la primera setmana que us enviem activitats, creeu una carpeta que es digui “SETMANA 1”, i a dins d’aquesta carpeta hi poseu tots els arxius d’aquesta setmana.

La setmana que ve, us creareu la carpeta “SETMANA 2”, i així cada setmana. D’aquesta manera, quan hàgiu de fer el retorn de les activitats, sabeu on les heu d’anar a buscar.

Aquesta primera setmana potser se us fa una mica de muntanya tot plegat, però com que sembla que això va per llarg, n’hem de veure el costat positiu i és que aprendreu a fer servir un seguit de recursos (ordinador, tauleta o mòbil, per unes funcions que fins ara no l’havíeu utilitzat!).

Intenteu ser disciplinats, no us angoixeu, a l’avaluació de les tasques es tindrà en compte la situació de cadascú en aquests moments. Podeu fer el retorn de les activitats com us sigui més fàcil (en word, escriure les respostes en un full, fotografiar el full i enviar la foto, un audio…). Marqueu-vos unes rutines i uns horaris de treball per a tenir temps per tot, per fer les activitats, per llegir (sobretot no us oblideu de fer-ho cada dia!), d’ajudar a casa, de jugar,… i és que heu de tenir temps per tot, doncs totes aquestes activitats tenen importància en aquest moment i sempre!

Ànims, salut i recordeu que estem aquí per ajudar-vos!

Totes les mestres i els mestres del cicle i de l’escola us estimem molt i tenim moltes ganes de veure-us aviat!

Mestres de Cicle Superior

Activitats Música