FOTOS P4 2N TRIMESTRE

Hola famílies! tornem a ser aquí per deixar-vos algunes fotos de cosetes que hem anat fent durant aquest segon trimestre: racons de treball i racons de joc, feines del pintor Seurat a plàstica, equilibris i circuits a psicomotricitat, el projecte del Mar Mediterrani, les festivitats del Carnaval i la Vella Quaresma, activitats de música i algunes coses molt divertides que fem dia a dia.

Esperem que gaudiu tant com nosaltres!

Bones vacances de Pasqua i fins la tornada 💗

CARNAVAL 2021

Una al altre any ha arribat carnestoltes a la nostra escola.

Encara que no hem pogut sortir a fer la rua al carrer que tant ens agrada, l’hem realitzada a dintre de l’escola per poder continuar amb la festa.

Ens ho hem passat molt bé!!

Volem agrair a l’AMPA per la seva col·laboració.

Aquí teniu el vídeo que recull els moments de diversió i podeu veure com vam gaudir d’aquest dia.

Els volcans 3r

Hola famílies, a dintre de l’àmbit de medi natural hem estat estudiant els volcans i cada nen/a n’hem elaborat un. Així queda l’exposició al nostre passadís. Esperem que us agradin!

Arriba la Vella Quaresma

Després dels dies de gresca, ball i disbauxa, arriba la Vella Quaresma amb les seves set cames.

Avui els nens i nenes de Cicle Inicial li hem tret la primera cama…

Aquí us deixem un recull de fotografies:

CARNAVAL A INFANTIL

Hola famílies!!!!

Tot i que enguany tot és una mica diferent, el Carnestoltes no s’ha oblidat de nosaltres i ens ha tornat a visitar amb alegria, disbauxa i música per ballar.

Com cada any, ens ha donat unes ordres diàries molt divertides, també hem esmorzat al pati fent un picnic i hem jugat, ballat i rigut moltíssim!!!

Donem les gràcies a l’AMPA que ens ha guarnit el pati per poder fer la rua i ens ha convidat a berenar coca amb xocolata.

Ha estat una setmana esgotadora però ens ho hem passat molt i molt bé. Esperem que vosaltres també ho feu mirant aquest vídeo que us hem preparat.

VISCA EN CARNESTOLTES!!!!!

Consignes Carnaval 2021

Com cada any… arriba Carnaval, us fem saber les consignes:
Dilluns:
Aquest dilluns feliç
porta un pijama bonic
no siguis avorrit
o t’emportaràs un gran càstig.
Dimarts:
El dimarts el cabell colorit
haureu de portar o un complement
divertit al cap, per adornar.
Dimecres:
Benvinguts a un nou dia de Carnaval
el dimecres haureu de portar una… Llegeix més»

Concurs d’eslògans/dibuixos dels punts de llibre

Ja tenim els nostres punts de llibre! Com portem fent en els darrers anys, amb la participació de tot l’alumnat de l’escola, hem fet el nostre concurs d’eslògans/dibuixos proposat des de la comissió de biblioteca. Aquest any, les temàtiques dels dibuixos han sigut “La Tardor” i “Calafell”.

Felicitem a tots/es els/les participants i donem l’enhorabona als guanyadors/res:

Guanyadora Cicle Infantil

Guanyador Cicle Inicial

Guanyador Cicle Mitjà

Guanyador Cicle Superior

Nadal a 1er

Les últimes setmanes d’aquest any 2020 a primer de primària hem tingut moltes activitats de Nadal. Vam anar a buscar el Tió, que s’havia perdut per l’escola, li vam donar molt a menjar i així ens va cagar uns detallets molt especials! Però no sols això, a més vam tindre la visita del patge reial i li vam poder donar les cartes per als Reis mags d’Orient.

Bon Nadal!