CURS 2018-2019

L’art d’ensenyar és l’art d’ajudar a descobrir.

Mark Van Doren

Segueix-nos a:

Twitter, Facebook i Telegram

Xerrada bucodental – Infantil

Aquest matí hem après molt respecte com tenir cura de les nostres dents. Gràcies a la infermera Gisela per explicar-nos tantes coses i de forma tan clara. Ah! I una super novetat… No aclarir les dents amb aigua després de rentar-les.

VELLA QUARESMA – INFANTIL

El rei Carnestoltes ha marxat i la Vella Quaresma, seria, avorrida… ha arribat. Benvinguda senyora! Es quedarà 7 setmanes, com les 7 cames que té i  ens ha explicat, que si cada setmana un ingredient per la mona volem, una norma haurem de complir: cuidar dels amics/es, treballar tranquils…  Ah! I cada setmana perquè al final pugui marxar, una pota li tallarem cantant-li aquesta cançó:

Vella Quaresma, Vella Quaresma…

Ai! Què no pots caminar.

Tens moltes cames i t’entrebanques,

i entre tots t’hem d’ajudar.

dav

SORTIDA AL MUSEU DEU(EL VENDRELL) – INFANTIL

Tot l’alumnat d’infantil hem anat al Vendrell d’excursió! Ens ho hem passat “pipa” i hem aprés moltíssim de les activitats realitzades al Museu Deu, Casa nadiua de Pau Casals, Cal Guimerà i amb les escultures al carrer. Gràcies a la Núria, la Sílvia i també, l’Àngels per ajudar-nos a descobrir com canten els quadres i quins sons fan els personatges i objectes d’aquests, conèixer la infantesa de l’Àngel Guimerà i el seu gos Galàn per mitjà d’un conte i  fer un recorregut per la casa on va néixer i viure el millor violoncel·lista del món, autor del “Cant dels ocells”, el Pau Casals. Així com, fer una manualitat d’una carbasseta, el primer instrument de l’artista que li va regalar el seu pare quan era petit.

Ah! També vam travessar una habitació amb un terra transparent que ens va fer perdre una mica l’equilibri, jejeje!

Un dia ple d’emocions, aprenentatges i vivències culturals per recordar! Cansats però contents!

Feu clic damunt la imatge per veure totes les fotos.

Excursió de 5è al museu Gaudí de Reus!

Aquest dilluns passat dia 11 l’alumnat de 5è curs vam marxar a Reus a veure el museu d’Antoni Gaudí. La visita fou realitzada en relació amb l’àrea de educació plàstica ja que hem estat treballant aquest autor durant aquest trimestre. El museu ha estat força interessant i a més ja fins i tot tocar algunes obres i die. Us deixem un vídeo amb les fotografíes que hem fet a dintre del museu. Esperem que us agradi! Fins aviat!

Informació vaga general 8 de març

Benvolgudes famílies,

Com ja sabreu pels mitjans de comunicació, diferents organitzacions sindicals han convocat una jornada de vaga general per a demà dia 8 de març de 2019, de 00.00 a 24.00 hores.

Així mateix, altres sindicats han comunicat una jornada de vaga general de 2 hores en cadascun dels torns de treball per al mateix dia.

D’acord a la incidència de la jornada de vaga i a la normativa vigent establerta per l’ordre del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, es garantiran al centre els serveis essencials i es determinaran els serveis mínims de la jornada.

Atentament

L’equip directiu

Segur de Calafell, 07 de març de 2019

Apreciadas familias:

Como ya sabréis por los medios de comunicación, diferentes organizaciones sindicales han convocado una jornada de huelga general para mañana a 8 de marzo de 2019 de 00.00 a 24.00 horas.

Asimismo, otros sindicatos han comunicado una jornada de huelga general de 2 horas en cada uno de los turnos de trabajo para el mismo día.

De acuerdo a la incidencia de la jornada de huelga y a la normativa vigente establecida por orden del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, se garantizarán en el centrolos servicios esenciales y se determinarán los servicios mínimos de la jornada.

El equipo directivo

Segur de Calafell, 07 de marzo de 2019

TEATRE DE TITELLES: “CARNESTOLTES I LA VELLA QUARESMA”

L’alumnat d’infantil i 1r de primària, hem anat al “Teatre Cintet”  a veure l’obra de titelles El  rei Carnestoltes i la Vella Quaresma. Sí, sí…la sala de psico d’infantil s’havia convertit en un teatre i amb entrada en mà, hem pogut passar per taquilla, buscar seient i gaudir una bona estona rient molt i ajudant al nostre amic el rei Carnestoltes.

Feu clic damunt la foto per veure les fotos.

L’ALUMNAT DE 3R FEM DE CUINERS!!!

L’alumnat de 3r hem realitzat avui una activitat que ens ha agradat molt! Es tracta de NUTRIXEF. Hem pogut conèixer les propietats de les fruites i les verdures o la llet. També hem elaborat esmorzars, dinars, berenars i sopars saludables i, finalment, hem fet experiments amb els sentits i les diferents fruites.

També hem fet un tastet amb una macedònia que estava riquíssima !!!

Cliqueu sobre la foto per veure totes les fotos!!!

Xerrada Mossos d’Esquadra

Els/Les alumnes de 5è vam rebre el passat divendres 22 de febrer una visita dels Mossos d’Esquadra. Aquests van venir a la nostra escola per a fer-nos una xerrada sobre Internet segura. Va ser una xerrada molt interessant, vam aprendre molt i ens van aconsellar molt bé.

Aquí teniu una foto de la nostra experiència, esperem que us agradi.

Us deixem unes pàgines webs per tenir més informació i poder consultar qualsevol dubte que tingueu sobre els consells recomanats:

Novetats a la BE

Hola Cintets i Cintetes !!

Aquest curs s’ha creat un grup de treball i assessorament de la Biblioteca Escolar : AMAW (Ali, Maria, Ainhoa i Wala de 5èA). Aquest grup col·labora de manera voluntària, per informar als companys de les activitats, novetats, exposicions, racons temàtics… que es fan a la Biblioteca.

També tenim una col·laboradora -alumna de 6è-  que ens informa cada setmana al programa de Cintet Ràdio, de les novetats que arriben, les activitats i exposicions que es fan a la Biblioteca Escolar.

US ESPEREM A TOTS I TOTES A LA BIBLIOTECA !!!