BON INICI DE CURS 2018-2019!

INFANTIL – BIBLIOTEQUES D’AULA A INFANTIL!

QUINA ALEGRIAAAAA!!!! EN BIBLO (MASCOTA DE LA NOSTRA BIBLIOTECA ESCOLAR) HA PORTAT BIBLIOTEQUES D’AULA PER A P3, P4 I P5. SAP QUANT ELS HI AGRADA ALS NENS I NENES D’INFANTIL LLEGIR I MIRAR CONTES, SER ELS SEUS AJUDANTS A LA BIBLIO … GRÀCIES BIBLO! : )

VOLEU VEURE COM HAN QUEDAT LES BIBLIOTEQUES D’AULA? I COM GAUDEIXEN ELS PETITS LECTORS I PETITES LECTORES?

biblioteca d’aula#lectors i lectores#mascota Biblio#foment de la lectura#passió llibres#imaginació#cultura

INFANTIL- MOTXILLA VIATGERA

AVUI HAN TORNAT LES MOTXILLES VIATGERES D’INFANTIL PER A COMPARTIR I GAUDIR DE DIFERENTS MATERIALS DE LECTURA EN COMPANYIA DE LA FAMÍLIA. A MÉS, L’ALUMNAT PODRÀ PLASMAR LA SEVA EXPERIÈNCIA LECTORA, A LA LLIBRETA EN BLANC I AIXÍ, LA RESTA DE COMPIS PODREM CONÈIXER-LA I CONTAGIAR-NOS DE LA PASSIÓ PER LA LECTURA.

GRÀCIES BIBLO!

P5 – JOGUINES BARREJADES!

Al pati d’infantil les joguines de P3, P4 i P5 han aparegut barrejades i desendreçades!  La classe del Turi Cavaller(P5A) i del Turi Ninja (P5B) com som els grans d’infantil aquest curs, hem volgut solucionar el problema i hem endreçat totes les joguines classificant-les per colors. Ens ho hem passat “pipa” fent equips, provant diferents idees, recordant els colors, tamanys, tipus i noms de les joguines, tenint cura de les nostres coses, compartint amb els altres companys una activitat divertida i també, fent una cosa pels altres compis de P3 i P4. ESTEM MOLT CONTENTS!

A la classe a més, hem elaborat cartelleres amb els noms de les joguines per recordar-nos com endreçar-les cada dia de joc!

color#tamany#noms joguines#companys#companyes#joc#joguines#pati#valors#tenim cura#cartelleres noms joguines

P 3!Comencem una nova etapa

Els nens/es de P3 ja han començat aquest nou curs 2018-19.

És una nova etapa per als petits/es i per a les famílies, ja que per a moltes és el primer contacte que ténen amb la nostra escola i per aquest motiu l’equip d’Infantil us volem donar la benvinguda i desitjar que aquest sigui el començament d’una fructífera aventura educativa. I perquè pogueu veure als vostres infants durant els primers dies d’adaptació, aquí us deixem un petit video.

PRIMERS DIES A P5!

Desprès de l’estiu,arriba setembre i toca tornar a l’escola. Però aquest any, els nens i nenes que van acabar P4 han començat P5! Són ja els grans d’infantil!  Aquí us deixem un vídeo on podeu veure’ls durant aquests primers dies: jugant molt, creant, destruint, divertint-se, fent nous amics, carregats d’energia i il·lusions… i també, adonar-vos de quant han crescut!

nou curs#grans reptes#moltes il·lusions#milers d’aventures#força aprenentatges#amistats#un fum d’emocions#humor#paciència#motivació#mestres#alumnat#famílies

BON ESTIU LECTORS I LECTORES!! : )

Nens i nenes l’estiu ha arribat i l’escola ha tancat. També la biblioteca escolar, que necessita un descans per a poder endreçar, folrrar, etiquetar, renovar, espurgar… els llibres i altres materials, preparar les motxilles viatgeres,noves activitats pel curs que ve… Quina feinada que té en Biblo!

Aquí, us deixo  l’últim butlletí amb un bon grapat de recomanacions de llibres per a infants i joves. També podeu tornar a llegir els contes i llibres que hem treballat al llarg del curs.

TORNEIG ESCACS 4t B

Com ja és tradició els darrers anys, aquests últims dies de curs l’alumnat de 4t B hem realitzat el Torneig Final d’Escacs.

Després d’unes eliminatòries molt emocionants, l’alumne Izan Royo ha revalidat el títol per quart curs consecutiu. El quadre d’honor el completen el Loay Paz i la Wisal El Kabab.

Felicitats a l’Izan, que ja és tot un gran mestre d’escacs i a tot l’alumnat de 4t B que ha demostrat tenir un gran fair play al llarg del torneig i un bon nivell amb les habilitats adquirides al llarg del curs.

Teatre a segon!!

Els nens i nenes de segon A i B hem treballat durant tot l’any un projecte interdisciplinari sobre el teatre. Ara, amb el tancament del curs, hem pogut presentar tota la feina realitzada davant de les famílies i els alumnes de l’escola. En concret, el grup de segon A ha representat l’obra “En Joan sense por” i el grup de segon B “El sastre valent”.

Hem gaudit molt de l’activitat i ens emportem un molt bon record d’aquests dies. Us agraïm la vostra assistència i col·laboració!