Tallers

A cada etapa (Infantil i Primària) organitzem grups heterogenis d’edats amb tots els nens i totes les nenes.
Ens sembla important que tota la mainada dels diferents nivells faci, conjuntament, determinades activitats: poden ajudar-se, complementar-se, col·laborar i aprendre a treballar amb altres nens i nenes d’altres edats i classes.
Hi ha tallers que es realitzen a l’escola i d’altres a l’exterior: carrers, places i entitats de Palafrugell es converteixen en espais d’aprenentage i relació.

Als tallers es treballa sempre manipulativament, s’estimula les ganes d’aprendre de la mainada, es fomenta la relació entre tot l’alumnat i tot el professorat i es facilita el coneixement de tots els espais de l’escola.

Per més informació CLICA AQUÍ