SETMANA CULTURAL DE L’ESPORT

Benvolgudes famílies,

Avui hem celebrat la inauguració de la setmana cultural, que aquest curs està centrada en l’esport i els seus valors.

Durant l’espectacle de benvinguda els alumnes de cicle superior ens han preparat diferents espectacles que ens ha deixat a tots molt impressionats. Amb l’ajuda de la Laura han realitzat una coreografia molt completa en què han cantat, ballat i tocat instruments, tot adornat amb elements festius.

Un cop acabat l’espectacle, hem pogut escoltar el regidor d’esports de l’ajuntament de Girona, Àdam Bertran, que ens ha donat l’enhorabona per la setmana cultural i ens ha explicat com està l’actualitat de l’esport gironí.

Més endavant, hem pogut escoltar de primera ma l’experiència profesional de la Sandra Ygueravide, jugadora i una de les capitanes de l’Uni Girona. L’equip de bàsquet de la ciutat és un dels referents esportius més importants i hem pogut escoltar què significa jugar a l’elit. Hem quedat molt impressionats de la trajectòria de la jugadora i de l’esforç i constància que es necessita per poder arribar tant lluny. Ens ha parlat de la importància de l’esforç individual per millorar el rendiment col·lectiu i com una persona pot ajudar que els altres també millorin a través de l’esport i els seus valors.

Finalment, ens hem pogut fer una fotografia amb ella i hem acabat la inauguració de la setmana cultural sortint de la pista a través d’un passadís que els alumnes de cicle superior ens han fet.

Només ens queda desitjar una molt bona setmana cultural i esperem gaudir de totes les activitats programades.