RÀDIO CANYETA
A l’escola, els nens i les nenes de primer, segon i tercer, continuem endavant amb el nou projecte de la […]
A l’escola, els nens i les nenes de primer, segon i tercer, continuem endavant amb el nou projecte de la […]
Podeu escoltar les cançons de Nadal que cantarem a la classe, a la residència d’avis, a l’escola bressol… i assajar!!!
L’alumnat de C.I. avui hem anat a fires! De fet hi hem anat quasi tota l’escola. Ens ho hem passat
Avui hem anat a fires! Llegeix més »