Nom de l'autor: escolacarmeauguet

4T

Som els de quart i aquest any ja som una mica més grans. Estem molt contents de tornar-nos a trobar […]

4T Llegeix més »

3R

Nosaltres som LA PINYA de Tercer! Aquest any tenim un mestre nou que es diu Sergi. Ni un virus ens

3R Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut