3r de l’ESO participa en un Escape Room a l’aire lliure.

+ Imatges

El passat dimecres 6 d’abril els dos grups de 3r de l’ESO van anar a la plaça de l’ajuntament de Barberà del Vallès a participar en un Escape Room en anglès a l’aire lliure.

Els alumnes havien de dividir-se en petits grups. Cada grup representava un periòdic diferent: The Sun, The Foreigners, etc. Dins el grup cada alumne tenia un roll assignat: periodista, reporter, fotògraf, etc. I havien de passar unes proves que el seu game master els anava dient per ser els primers a portar el periòdic a l’empremta. Per descomptat, havien de parlar en anglès entre ells o quedarien desqualificats.

L’alumnat va poder gaudir de l’experiència d’estar fora del centre i parlar anglès a l’aire lliure fent diferents activitats i dinàmiques. Una bona experiència per l’alumnat que no havia fet un Escape Room encara, i molt menys en anglès!