Jornades de Vòlei i Atletisme a 2n i 3r d’ESO

+ Imatges

La setmana passada l’alumnat dels grups de 2n i 3r van poder gaudir d’una activitat de vòlei al nostre centre, però dinamitzada per monitores del club de vòlei Barberà. Aquesta activitat emmarcada dins l’àrea d’EF tenia per objectiu completar coneixements treballats a l’aula i a la vegada promocionar esports minoritaris per tal que l’alumnat que sobretot no fa cap activitat física es pugui animar a fer-ne alguna.

L’alumnat de 2n també va fer una jornada Atlètica a les pistes d’atletisme de Can LLobet amb monitors/es de la unió atlètica Barberà. Van poder practicar totes les proves i disciplines treballades al centre a les pistes d’atletisme i a la vegada també vam promocionar un altre esport per tal de continuar donant alternatives i motivant a l’alumnat a fer activitat física i esport fora de l’horari lectiu.

Agraïm la col·laboració en aquestes jornades al Club de Vòlei Barberà i a la Unió Atlètica Barberà. L’alumnat va gaudir de valent de les diferents activitats! L’alumnat va gaudir de valent de les diferents activitats!