Aula de ciències. 6è. Observació de mostres
09/10/23Hola famílies,
La setmana passada els nois i les noies de 6è van anar a l’aula de ciències per veure el món amb uns altres ulls. Van observar diverses mostres a través del microscopi. Us convidem que us expliquin què han vist i com han viscut… Llegeix més»

