5è carnaval 2024
09/02/24+ Imatges
Benvolgudes famílies,
Us adjuntem el reportatge fotogràfic i els dos vídeos del ball de carnestoltes.
+ Imatges
Benvolgudes famílies,
Us adjuntem el reportatge fotogràfic i els dos vídeos del ball de carnestoltes.
Estimades famílies,
Us adjuntem el reportatge fotogràfic i els dos vídeos del ball de carnestoltes.
Una abraçada,
Mestres de sisè.

+ Imatges
Durant la setmana del 22 de gener, els nens i nenes de 5è van poder treballar de manera globalitzada un projecte sobre el carnaval. Tots i totes sabem que el carnaval, acostuma a ser una activitat molt divertida per l’alumnat, així que vam… Llegeix més»
+ imatges
Bones famílies,
Durant el 1r trimestre, l’alumnat de 5è ha realitzat diferents pràctiques de laboratori relacionades amb el tema que estaven treballant a l’aula: l’atmosfera.
En aquestes pràctiques han pogut comprovar:
+ Imatges
Els nens i nenes de 5è van anar a veure l’obra de teatre “Mr. Bullying” a Terrassa. Van poder veure una obra que parlava sobre el bullying entre els infants en un ambient escolar.
Us deixem algunes imatges.
Hola famílies,
La setmana passada a l’aula de ciències vam observar les cèl·lules epitelials d’una ceba al microscopi. D’aquesta manera vam poder repassar els següents sabers:
El divendres 17 de novembre vam fer un itinerari pel volcà de Sta. Margarida situat al Parc Natural de la Garrotxa. Si voleu compartir la nostra sortida i els paisatges dels que vam gaudir podeu clicar aquí per veure el recull fotogràfic fet.
Mestres de… Llegeix més»
Hola famílies,
Aquestes darreres setmanes, l’alumnat de sisè ha pogut veure les seves pròpies cèl·lules al microscopi.
La setmana passada vam utilitzar tècniques de fixació i tinció cel·lular i aquests dies hem pogut visualitzar la mostra al microscopi.
Us asseguro que tots i totes han pogut veure la… Llegeix més»
+Imatges
L’alumnat de 5è es va poder apropar al parc fluvial del riu Ripoll per conèixer l’entorn i poder plantar diferents tipologies de plantes i arbustos.
Us deixem un recull de fotografies d’aquell dia.
+ Imatges
L’alumnat de 5è ha realitzat una sortida a la Serra de Marina i al museu Balldovina a Santa Coloma de Gramenet. En aquest espai han descobert alguns ingredients i procediments necessaris per confeccionar les seves pròpies essències i perfums.