L’ESO fa la sortida de convivència!
05/10/25+ Imatges
El dia 1 d’octubre els quatre nivells de l’ESO van fer una sortida amb l’objectiu de cohesionar el grup a l’inici de curs. Cada nivell va tenir el repte de pujar un “cim”: 1r d’ESO van pujar el cim de “La Mola”(Sant Llorenç… Llegeix més»


