L’optativa d’alemany va al cinema i fa una “Gimkhana” per Barcelona
10/02/22+Imatges
El 4 de febrer, l’alumnat de l’optativa d’alemany de segon i tercer de l’ESO vam anar a veure una pel·lícula en versió original “Tschick. Goodbye, Berlin” als cinemes Girona, a Barcelona.
Vam agafar el tren fins a l’estació de tren de La Sagrera i… Llegeix més»


