Educació Física 1r trimestre (2n d’ESO)

+ Imatges

Durant aquest trimestre hem realitzat Educació física a la piscina del CEM de Can LLobet.  Aquesta activitat no es va poder realitzar el curs passat per la pandèmia i aquest curs l’alumnat ha tingut l’oportunitat de gaudir-la.

Durant les sessions l’alumnat ha pogut valorar la pràctica regular de la natació com a millora de la salut i la qualitat de vida; millorar l’eficiència motriu en els diferents estils de natació; valorar les capacitats individuals, acceptar les diferències individuals i potenciar l’afany de superació personal; fer un tastet nous conceptes i tècniques de socorrisme aquàtic i  iniciar-se en la pràctica del waterpolo.

També l’alumnat de 2n s’ha adonat de la importància de dur a terme activitat física per portar un estil de vida saludable. Durant les primeres sessions del trimestre vam rebre la visita del club de futbol americà Barberà Rockies, per donar a conèixer esports minoritaris no tan coneguts i incentivar a l’alumnat que no fa cap mena d’activitat física al fet que pugui conèixer i/o apuntar-se a algun esport.

Més endavant podrem seguir descobrint altres entitats que donen la possibilitat de practicar altres tipus d’esports a Barberà del Vallès.