Educació Física 1r trimestre (3r d’ESO)

+ Imatges

Durant aquest primer trimestre hem treballat diferents esports d’oposició amb raqueta i hem incidit en la pràctica del Bàdminton. L’alumnat ha pogut endinsar-se, conèixer i practicar aquest esport. Ha conegut els diferents elements tècnics, tàctics i reglamentaris i ho ha posat en pràctica en diferents situacions de cooperació (en forma de reptes per parelles) i també en situació de competició (partits). D’aquesta manera s’ha fomentat la cooperació però també el respecte i el joc net en situació de competició.

També l’alumnat de 3r s’ha adonat de la importància de dur a terme activitat física per portar un estil de vida saludable. Durant les primeres sessions del trimestre vam rebre la visita del club de futbol americà Barberà Rockies, per donar a conèixer esports minoritaris no tan coneguts i incentivar a l’alumnat que no fa cap mena d’activitat física al fet que pugui conèixer i/o apuntar-se a algun esport.

Més endavant podrem seguir descobrint altres entitats que donen la possibilitat de practicar altres tipus d’esports a Barberà del Vallès.