Programa de consum de fruita a les escoles

L’escola aquest any torna a participar al Programa de consum de fruita a les escoles.

És important que les famílies conegueu l’existència del Programa, la importància de menjar fruites i hortalisses i l’esforç que el sector agrari productor està fent per donar suport a aquest Programa i promoure entre els nens/nenes hàbits de consum saludable. Al llarg del curs els infants adherits al Programa rebran 17 peces/racions de fruites i/o hortalisses fresques, a raó de 2-3 peces per mes.

Els objectius són:

1. Oferir fruita gratuïta en els berenars. Els infants sortiran amb la peça de fruita a les 16,30.
  2. Informar sobre els beneficis de pujar el consum de fruites i verdures, i sobre la seva diversitat, trets, producció, estacionalitat, etc.
  3. Proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *