L’escola que volem

Can Cladellas és una escola que vol educar els infants perquè esdevinguin persones responsablement lliures. Intentem crear a l’escola climes i espais per tal que els infants vagin construint la seva llibertat i vagin exercint alhora la seva responsabilitat. La visió de com volem ser i cap a on volem anar es resumeix en els següents punts:

• Que els alumnes hagin assolit les competències bàsiques.
  • Que els alumnes siguin persones compromeses, responsables i competents amb la societat i el medi ambient. Que tinguin valors i respectin les diferències dels altres.
  • Que les famílies estiguin implicades i siguin participatives i col·laboradores en el procés educatiu dels seus fills al llarg de tota l’escolarització. Treballar conjuntament hàbits, civisme, puntualitat, respecte i solidaritat amb la comunitat educativa.
  • Un centre que l’alumnat, en acabar aquesta part d’educació obligatòria tingui un domini comunicatiu i lingüístic de la llengua catalana, castellana i de la llengua anglesa que el capaciti per a la gestió dels seus aprenentatges futurs en un món global.
  • Ser una escola que s’adapti a la societat actuals, amb les noves tecnologies i les noves metodologies.