Vídeos 2020-2021

L’escola ja està arribant al final. Ja queden poquets dies per agafar vacances i per descansar una mica d’aquest curs que ha sigut especial i fantàstic.

Com aquest curs no heu pogut venir a veure’ns, els mestres i les mestres us han preparat uns vídeos per ensenyar-vos tot el que han realitzat els nens i les nenes de l’escola Can Cladellas.

Per veure el vídeo només heu de clicar a sobre de la imatge del vostre cicle.

Esperem que us agradi.

Sant Jordi 2021

Aquest Sant Jordi, ha sigut especial, però no hem deixat de celebrar aquesta festa tan assenyalada.

Els diferents cicles han anat fent diferents activitats que podeu veure en els blogs dels cicles.

Aquí us deixem un petit tastet de les activitats que hem fet.

Preinscripció 2021

MATERIALS EXPOSATS A LA JORNADA DE PORTES OBERTES

Portes Obertes 2021

Carnestoltes 2021

Els alumnes de 6è ens han fet arribar amb un vídeo el pregó i les consignes que hem de portar la setmana vinent (del 8 a l’11 de febrer) de part de la Reina Belluga i del Rei Carnestoltes.

Les CONSIGNES SÓN:

DILLUNS: Vine com si anessis a la platja, potser et fa vergonya però tingues una mica de coratge! (flotadors, “manguitos”, ulleres, barrets….).

DIMARTS: Portaràs el que ara et diré: combina pijama i roba de carrer.

DIMECRES: Vindràs ben elegant i amb un detall extravagant.

DIJOUS: A l’escola vindràs amb un pentinat original. Ja veuràs que bé quedaràs!

Cada tarda, un grup d’alumnes de sisè passaran pels passadissos fent una mica de festa, ja que aquest any no poden entrar a les aules per comprovar si es compleix el mandat del Rei Carnestoltes i la Reina Belluga.

DIVENDRES 12 de FEBRER: Festa de carnestoltes. A la tarda farem la festa grossa.

Vestiu-vos com vulgueu així molt riureu!!

Dia de la pau i la no violència

El 30 de gener celebrem el dia de la pau i la no violència, coincidint amb l’assassinat de Mahatma Gandhi.

Durant tot el dia tots els cicles han fet activitats relacionades amb els valors, la coeducació, la pau i el respecte.

• A educació infantil han vist un curtmetratge relacionat amb la tolerància i el respecte i després han fet assamblea per debatre sobre el tema.
  • A cicle inicial han explicat el conte ” El senyor pau i el senyor guerra”, han conversat sobre el tema de la pau i la guerra i han fet mandales de la pau.
  • A cicle mitjà han creat els superherois de la Pau, han ballat i cantat cançons sobre la pau.
  • A cicle superior han fet pancartes amb missatges de tolerància, pau i respecte.

NO HI CAMÍ PER A LA PAU, LA PAU ÉS EL CAMÍ

21 de desembre de 2020

Aquest any ha sigut diferent, No hem pogut fer els concerts de Nadal ni que vingueu a veure’ns, no ens hem pogut ajuntar i fer festa però hem intentat gaudir de l’últim dia, i ho hem aconseguit. Hem fet l’amic invisible, ha vingut el patge reial Jordi, hem cagat el tió, hem fet manualitats i es ho hem passat d’allò més bé. Voleu veure-ho?

Si voleu veure més fotografies, cliqueu a la imatge.

Bon Nadal

Totes les persones que formem part de l’escola Can Cladellas, us desitgem un molt bon Nadal  ple de salut, amor i felicitat i un bon any 2021

Dia de la pau i la no violència

Durant tot el dia tots els cicles han fet activitats relacionades amb els valors, la coeducació, la pau i el respecte i a la tarda hem sortit tots al pati per dibuixar, amb el nostre cos, un gran símbol de la pau.

Podeu veure les activitats si entreu a cada cicle:

Alguns alumnes de cicle mitjà han volgut explicar què és per a ells el dia de la pau.

“No hi ha camí per a la pau, la pau és el camí”

“Els infants que veiem, són el nostre futur. Ells i elles canviaran el món”

Marató Energètica

Benvolgudes famílies

Aquest any participem en la campanya de la Marató Energètica que es promou des de l’Ajuntament, juntament amb altres escoles de Palau i equipaments municipals.

La Marató de l’Estalvi Energètic és una campanya de sensibilització i bones pràctiques en l’ús i el consum de l’energia que té com objectiu destinar l’estalvi econòmic aconseguit a accions contra la pobresa energètica.

La Marató consisteix en aplicar, durant el mes de febrer, mesures d’estalvi i eficiència energètica en els edificis participants. Prèviament, s’han recopilat les dades de consum i de factura energètica d’aquest edificis corresponents als mesos de febrer dels darrers tres anys.

La fita seria aconseguir reduir un 10% el consum. A més,  s’ha presentat el projecte a totes les persones concernides i s’han celebrat reunions i accions formatives i de debat per informar de quines mesures es poden posar en pràctica per reduir el consum d’energia i fer un bon ús dels edificis i de les seves instal·lacions.

Des de l’Ajuntament es pretén que aquesta iniciativa sigui una eina de conscienciació i de visualització de l’estalvi energètic”. La  voluntat és que aquesta pràctica quedi a la consciència de la gent, se l’emportin a casa i s’allargui l’estalvi durant la resta de l’any”.

Quan acabi febrer, es comptabilitzarà l’estalvi assolit i el seu import es destinarà a la lluita contra la pobresa energètica.

La novetat d’enguany és que s’afegeix l’objectiu de sensibilització sobre l’emergència climàtica, de manera que es promouran accions específiques per lluitar contra el canvi climàtic i es mesuraran les emissions de CO2 dels edificis.