Cross escolar

La Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans, porta a terme el 7è Cross Escolar.

Aquest programa pretén promocionar i difondre a les escoles del municipi la pràctica de l’esport.

Com cada any, a finals de març, es realitza una activitat destinada a nens i nenes dels centres educatius de la ciutat (alumnat de p5,1r,2n 3r, 4t, 5è i 6è de primària).

Es tracta d’una cursa d’atletisme (cros) amb aquesta activitat, els infants poden descobrir el parc, posar-se a prova, i conèixer nens i nenes d’altres centres.

Han participat molts nens i nenes de l’escola Can Cladellas. El resultat ha sigut:

• 3a posició Benjamí Mascukí 1000 metres: Querol Martín
  • 1a posició Prebenjamí Femení 500 metres: Carme Osuna
  • 3a posició Prebenjamí Femení 500 metres: Samara Forga
  • 3a posició Iniciació Femení 500 metres: Samantha Méndez

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *