Carnestoltes 2021

Els alumnes de 6è ens han fet arribar amb un vídeo el pregó i les consignes que hem de portar la setmana vinent (del 8 a l’11 de febrer) de part de la Reina Belluga i del Rei Carnestoltes.

Les CONSIGNES SÓN:

DILLUNS: Vine com si anessis a la platja, potser et fa vergonya però tingues una mica de coratge! (flotadors, “manguitos”, ulleres, barrets….).

DIMARTS: Portaràs el que ara et diré: combina pijama i roba de carrer.

DIMECRES: Vindràs ben elegant i amb un detall extravagant.

DIJOUS: A l’escola vindràs amb un pentinat original. Ja veuràs que bé quedaràs!

Cada tarda, un grup d’alumnes de sisè passaran pels passadissos fent una mica de festa, ja que aquest any no poden entrar a les aules per comprovar si es compleix el mandat del Rei Carnestoltes i la Reina Belluga.

DIVENDRES 12 de FEBRER: Festa de carnestoltes. A la tarda farem la festa grossa.

Vestiu-vos com vulgueu així molt riureu!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *