Els alumnes de 4t van començar ahir les colònies del curs 24-25. Vam arribar a la casa de colònies El Pou del Glaç situada als afores de la Bisbal d’Empordà, a l’espai natural protegit de Les Gavarres.
Ahir vam arribar a la casa de colònies i vam esmorzar i jugar a l’aire lliure, aprofitant que no plovia. Ens vam instal·lar a les habitacions i vam anar a dinar.
Els monitors de la casa els van dividir en tres grups per a poder fer les activitats i, malgrat la pluja, després de dinar van començar amb el primer torn d’algunes de les activitats programades: ruta pel pou del glaç i taller d’estampació artesanal.
Van acabar fent jocs de nit i van arribar a les habitacions amb ganes de més, però era hora de dormir.
Us deixem algunes fotografies d’aquest primer dia!
Salutacions famílies!












