P4 – Dia de la Pau i no violència

El dia 30 de gener de cada any, des de 1964 (any de la mort de Mahatma Ganghi), se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) arreu del món. L’objectiu d’aquesta diada és promoure la cultura de la pau, la no-violència i la resolució pacífica dels conflictes entre els infants.

Avui a l’escola, els tigres i les girafes, hem celebrat el dia de la Pau. Les mestres ens han explicat què és la Pau i hem estat escoltant cançons relacionades amb el tema. També hem fet dos coloms amb l’estampació de la nostra mà. En un colom hem escrit una paraula, relacionada amb la Pau, per enganxar-lo al gimnàs de l’escola, i l’altre, el penjarem al passadís d’infantil. Mireu com ens han quedat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *