P5 i 2n- Segon dia a Can Ribas

Benvolgudes famílies,

Volem fer-vos saber que tots/es estem bé i ens ho estem passant d’allò més bé.

Ahir, els nens i nenes de P5, vam tenir una sorpresa molt gran, el pirata Jack Malapata va venir a visitar-nos.

Ha perdut el seu tresor i l’hem d’ajudar a trobar-lo. Estem molt emocionats.

Després de jugar una estona vam anar al menjador. Vam dinar canelons, barretes de peix amb tomàquet i de postre una mandarina.

D’altra banda, els nens i nenes de 2n hem començat la nostra volta al món. La primera destinació va ser el Marroc. Vam aprendre moltes coses i vam fer un joc típic del Marroc que ens va agradar molt. I després vam fer d’indis i vam construir un tipi amb pals.

Els nens i nenes de P5, vam entrar a un laberint gegant. Però ja som molt grans i vam poder sortir fàcilment amb l’ajuda de tots/es. Al sortir, vam fer croquetes per la gespa i ens vam divertir molt.

Per berenar, tots i totes vam recuperar forces amb unes galetes de xocolata que estaven boníssimes.

Quan vam acabar, els taurons vam visitar els animals de Can Ribas, els vam tocar i els vam donar de menjar.

A la nit, encara teníem ganes de gresca i els dos cursos vam fer un joc de nit.

I ja finalment vam anar a dormir. Vam caure rendits i hem dormit molt bé, hem descansat i agafat forces pel dia d’avui.

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut