Convivència i funcionament

NORMES DE CONVIVÈNCIA

AL BLOC DE CADA CURS TROBAREU LES INSTRUCCIONS DE FUNCIONAMENT CORRESPONENTS A CADASCÚ D’ELLS.

1. Respecte: s’han de respectar els mestres, pares, alumnes i   personal del centre. S’ha de respectar el material de l’escola.
2. Puntualitat (tant a l’hora d’entrar com de sortir): la reiteració de la manca de puntualitat pot ser objecte de sanció. Les famílies no es poden quedar al pati.
3. Faltes d’assistència: quan un alumne no pugui assistir per causa justificada ho haureu de comunicar al tutor o tutora el més aviat possible.
4. Malalties: si el vostre fill/a contrau alguna malaltia contagiosa és obligatori comunicar-ho al centre. No es podrà reincorporar si no és amb autorització mèdica.
5. Medicaments: per subministrar medicaments han d’anar acompanyats de la recepta mèdica i s’ha d’omplir un imprès d’autorització. Aquest imprès el podeu trobar a consergeria.
6. Recomanacions: és aconsellable no portar motxilles amb rodes.
7.  Prohibicions: està totalment prohibit dur estris perillosos a l’escola, mòbils, llaminadures i pilotes de cap tipus. Els alumnes d’infantil no poden entrar amb cotxet a l’escola. No es pot entrar amb gossos,  ni amb bicicletes. No es pot fumar al recinte de l’escola.

EDUCACIÓ FÍSICA

Es recorda que per fer classe d’Educació Física a Primària  és OBLIGATORI portar tot el material:
  •  Roba esportiva o xandall
  • Sabatilles d’esport i mitjons
  • Tovallola neta per a cada sessió
  • Sabó
  • Pinta
  • Samarreta de recanvi
En el cas que el vostre fill/a no pugui realitzar algun tipus d’exercici físic, cal que ho notifiqueu al tutor/a, adjuntant el justificant mèdic que ho acrediti.
PISCINA  ALUMNES DE 1r (SI ES POT FER)
  • Roba esportiva o xandall
  • Vestit de bany
  • Tovallola o barnús
  • Gorra
  • Xancletes
  • Pinta

Els nens/es que no puguin realitzar aquesta activitat han de portar justificant del metge.

PSICOMOTRICITAT

Els alumnes d’Educació infantil OBLIGATÒRIAMENT el dia que facin psicomotricitat han de portar:

• Xandall esportiu
  • Sabatilles que tanquin amb VELCRO

MENJADOR ESCOLAR

Material necessari:
Els alumnes de P3, P4 i P5 han de portar un pitet gran amb coll elàstic. Tot marcat amb el seu nom visible al davant.
A més a més, els alumnes de P3 hauran de portar un llençol mida bressol, i també una muda sencera dins d’una bossa de roba. Tot marcat amb el seu nom. Cal lliurar-lo al despatx del menjador.

Informació a les famílies:
El menú de cada mes està publicat a la Web de l’escola i serà enviat per Tokapp a les famílies
Els alumnes de P3 i P4 rebran un informe diari.
La resta d’alumnes rebran tres informes al llarg del curs, coincidint amb els períodes de vacances.

Altres:
Tots els alumnes usuaris del menjador escolar tindran al seu abast tot el material necessari, tant per al pati com per als treballs que facin, amb la qual cosa:
No cal portar cap joguina ni cap pilota de casa.

AVISOS I ENCÀRRECS

Si heu de donar un avís o encàrrec es farà de la següent manera:
  • Al tutor/a de:
    •  Educació infantil: A través de l’agenda
    •   Cicle inicial, mitjà i superior: A través de l’agenda.
  • A direcció, secretaria, consergeria o servei de menjador:
    •  Podeu passar pel despatx o trucar  al telèfon de l’escola.

AVALUACIÓ-INFORMES

EDUCACIÓ INFANTIL:
Es lliuraran dos informes al llarg del curs. Al Gener i al Juny.
EDUCACIÓ PRIMÀRIA:
Es lliuraran tres informes. Un cada trimestre.
S’han de retornar signats al tutor/a els del 1r i 2n trimestre.

COMUNICACIÓ, INFORMACIONS I COMUNICATS

La direcció, els mestres, l’A.F.A. es posen en contacte amb les famílies a través de l’agenda escolar, l’aplicació Tokapp, a través de les entrevistes individualitzades a les que les famílies són convocades, les circulars,  etc.
Les famílies es comuniquen amb els mestres a través de l’agenda per temes rutinaris o personalment demanant cita al mestre o la mestra per temes més importants.
Davant de qualsevol dubte la família cal que acudeixi en primer lloc al mestre o la mestra tutora. És molt important que la comunicació sigui fluïda entre família i mestres.