Fira Projectem

Dimarts 2 de juny, vam celebrar la Fira Projectem, una jornada molt especial en què l’alumnat va tenir l’oportunitat de compartir amb les seves famílies i amb la comunitat educativa tot el treball realitzat al llarg del curs.

Des dels més petits d’I3 fins a 6è, tots els grups van exposar els seus projectes, que aquest any han tingut com a eix central la literatura. Els diferents espais de l’escola es van omplir de contes, investigacions, maquetes, creacions artístiques, experiments i moltes altres propostes nascudes de la imaginació, la curiositat i l’esforç dels infants.

La Fira Projectem és molt més que una exposició: és una oportunitat perquè l’alumnat desenvolupi l’expressió oral, l’autonomia, el treball cooperatiu i la capacitat d’explicar i defensar els seus aprenentatges davant d’un públic real.

Volem felicitar tots els infants per la seva implicació, entusiasme i responsabilitat, així com agrair la participació de les famílies, que un any més van omplir l’escola d’interès, suport i il·lusió.

Gràcies a tothom per fer possible una tarda tan especial.

Aquí us deixem un recull de fotografies.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut