Propostes pel 25 al 29 de maig

Bon dia! Aquí trobareu les propostes d’aquesta setmana per als infants de P4.

TUTORIA

Aquestes són les propostes de l’Anna i la Carol per aquesta setmana.

SETMANA 25 AL 29 MAIG P4

 

EDUCACIÓ MUSICAL

Hola classe Montseny, aquesta setmana us proposo les activitats següents. Desitjo que les gaudiu molt en família!

Activitats musicals P4

 

EDUCACIÓ FÍSICA:

Bon dia classe Montseny!

Dins de les següents propostes veureu unes inicials:

· AI vol dir Activitat Individual

· RI Repte Individual per part de l’infant

· RF Repte Familiar.

AI: Fes aquestes 6 accions:

  1. 5 salts a peu coix
  2. Ves fins a l’altre cantó de l’habitació arrossegant-te com un cuc
  3. Fes 5 voltes sobre tu mateix/a
  4. Ves fins a l’altre cantó de l’habitació saltant com els conills
  5. Fes una tombarella
  6. Ves fins a l’altre cantó de l’habitació caminant a 4 potes (si pots sense recolzar els genolls a terra)

RI: Llença un dau! I fes l’acció que correspongui al número que ha sortit en el dau. Has aconseguit fer totes les accions abans de 15 tirades? També pots proposar-ne de noves!

RF: Fes mínim 4 accions motrius amb algun membre de la teva família

Mireu el vídeo i feu els mateixos moviments de les parts del cos:

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

Dansa i Moviment: https://www.youtube.com/watch?v=tmtMf6PuQjg

Músiques del gimnàs de la setmana:

https://www.youtube.com/watch?v=ojrx_tZiHds

https://www.youtube.com/watch?v=BYCmzvTtimE

  

Servei de Suport i Atenció Emocional

Bones de nou famílies! Aquesta setmana us proposo que us feu un regal entre vosaltres. Durant la setmana trobeu l’espai per crear un regal mutu, entre els integrants amb els que estigueu convivint en el confinament. Us haureu de fer i rebre tants regals com persones que convisqueu a casa. La proposta a treballar és que us pugueu expressar els sentiments que sentiu vers a cada persona mitjançant una creació (pintura, foto, collage, cançó, una carta, dibuix, figures de fang, alguna manualitat, entre d’altres). Les consignes són:

–       Expressió dels adults vers als infants: Expressa el regal mitjançant un sentiment d’estima, de valoració i d’autoestima vers el nen o la nena (sentiments per fomentar el vincle segur als infants).

–       Expressió dels infants vers els adults i entre germans/es: Expressa el regal mitjançant el sentiment que necessitis compartir (Lliure elecció. És important que l’infant se senti escoltat i respectat en tot moment malgrat el que comparteixi pugui ser algun sentiment desagradable).

La finalitat és enfortir els vincles segurs entre infants i adults i fomentar un espai de comunicació assertiva i d’escolta dels sentiments en família. Molts ànims!

 

MAILS MESTRES

Àngels, Anna i Carol: P4.Barkeno@gmail.com

Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com

Anna Hospital: annahospital683@gmail.com

Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut