Comissió digital

Teniu a la vostra disposició una Comissió digital integrada per cinc famílies de l’escola. Té l’objectiu d’ajudar a totes aquelles persones que necessitin aclarir dubtes referents a qualsevol tema informàtic. Sabeu que en la situació actual la comunicació on line és important per a tothom.

El banc de l’amistat

En la darrera reunió d’alumnes delegats es va acordar crear “el banc de l’amistat” recollint una proposta del curs passat. És senzillament un banc del pati on tothom s’hi pot asseure per parlar amb algú quan se senti una mica sol.

MONKEY DANCE, TOTS A UNA EN UNA COREOGRAFIA PER GAUDIR!

Els nens i nenes del Pedraforca vam començar a assajar els passos d’aquest bonic ball al final del confinament, ara ja el tenim a punt. Ens agrada ballar i ho fem tot sovint per relaxar-nos i per treballar el ritme i la coordinació del grup. Per a tots vosaltres Monkey Dance, gaudiu😀!